dinsdag 5 februari 2008

Ik spaar voor een eiland


Net mijn spaarcentjes opgemaakt aan een nieuwe fiets, en nu alweer voor iets nieuws aan het sparen. Je raadt het nooit: ik spaar voor een eiland. Het eilandje ligt voor de kust van het Golfstaatje Dubai en maakt deel uit van de pas aangelegde eilandengroep 'The World'. De eilandjes zien er vanuit de lucht uit als de 7 continenten. Ik had m'n oog laten vallen op het eilandje 'Sjanghai', maar jammer genoeg was dat net verkocht aan een mega-rijke Chinese zakenman. Nou ja, maakt niet uit want alle eilandjes lijken op elkaar. Bovendien heb ik het geld toch niet niet bij elkaar: een eilandje kost nl. zo'n 28 miljoen euro. Rod Stewart (I am seeeeelingg!!!) heeft er al één, Michael - formule 1 - Schumacher schijnt op zijn eiland de hele dag rondjes te rijden. Ik zou graag een eilandje willen tegenover dat van Angelina Jolie (die zit er ook). Kan ik haar 's ochtends - wanneer ze de was ophangt - samen met Brad Pritt uitnodigen om 's avonds - op ons eiland - een barbecuevorkje mee te prikken. 'Vanavond bij ons, Jo?'
Nog even sparen...

• Bestel ook een eiland op de website van 'The World'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten