zaterdag 6 februari 2010

Uit het dagboek van een vader: Happy Birthday, start spreading the news...


Jarig: 43 geworden en het mooiste cadeau 'ever' gekregen: een reis naar New York.

Vader gaat op reis, alleen, zonder vrouw en zonder kinderen (ik roep dat heel stoer maar weet nu al dat ik ze zal missen, 's avonds alleen liggend op mijn hotelkamertje als een 'lonesome travelling' huisman). Vertrek: ergens in maart dus ik heb nog genoeg tijd om me 'in te lezen' en voor te bereiden. Heb al een lijstje in mijn hoofd van dingen die ik absoluut wil gaan zien: het Moma, Ground Zero, The High Line (om even bij te komen), een wandeling over Brooklyn Bridge, een shopstop in de Applestore (kan dag en nacht, 24 hours a day!, de 'perfect place' dus voor 'jetleggers'), de stoep voor het Dakota gebouw (de plek waar John Lennon is vermoord), Central Park (om weer even bij te komen), Restaurant The Spotted Pig (voor een lunch), het Guggenheim museum en ga zo maar door. 's Avonds een hapje eten en daarna niet te laat naar bed om 's ochtends vroeg weer fit en uitgerust op pad te gaan.

Wat een Happy Birthday... Thnx!

• Zie ook: Vader wil naar New York

Geen opmerkingen:

Een reactie posten