dinsdag 29 juni 2010

Ik wil hier niet zijn



Één van de grootste nachtmerries: aankomen op je vakantiebestemming en er achter komen dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt. Dat je twee weken of langer vastzit op een plek waar je eigenlijk niet wilt zijn. Een plek waar alles vervallen is, verroest en verrot.
Daar moet ik aan denken bij de volgende fotoserie. Want daar zien we verlaten strandtenten, kapotte waterfietsen, een treurig slap hangend volleybalnet en andere afgedankte vakantieattributen. Het weer helpt natuurlijk ook niet mee, het is bewolkt en er is geen straaltje zonlicht te zien. Het vakantieparadijs van de vergane glorie. Mag ik naar huis?

De foto's kwam ik tegen op m'n computer. Ooit ergens gedownload om over te bloggen, de naam van de fotograaf ben ik helaas kwijtgeraakt.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten