maandag 20 juni 2011

Julian van Spankeren: tekentalent


Tekeningen van Julian van Spankeren (1993). Julian begon op zijn tweede al met tekenen:

'Mijn ouders gaven me op jonge leeftijd geen Gameboy of zoiets dus ging ik in plaats daarvan tekenen om me te vermaken’. 'Ik teken het meest steden of andere gebieden waar mensen of sporen van mensen zijn. Ik teken ook veel kleurrijke landkaarten. Die landkaarten zijn meestal kaarten van fantasielanden en als er een echt bestaand land op staat kloppen de wegen, steden en gebieden niet.'

Julian heeft al verschillende exposities gehad. Op dit moment zijn zijn tekeningen te zien in lunchcafé Coffee and Cacao in Monnickendam.


(klik op de afbeeldingen voor een vergroting)







Julian van Spankeren bij 'Van zuks dus' van RTV Noord-Holland from Daniel Baars on Vimeo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten